09 Гру 2019
2251

Сюжет ПЦ «Ексклюзив» 06.12.2019

Інформаційно-консультаційний центр
АТ «Хмельницькобленерго» оновили

Безкоштовна інформація та всебічні консультації. Цього року інформаційно-консультаційний центр АТ «Хмельницькобленерго» святкує 10-річчя. Створили його ще у березні 2009-го. Як тоді, так і сьогодні, у структурі Товариства він виконує ряд важливих функцій.

 За місяць спеціалісти інформаційно-консультаційного центру АТ «Хмельницькобленерго» опрацьовують понад дві з половиною сотні звернень. У середньому це – 8-9 заяв щоденно.

 В інформаційно-консультаційному центрі АТ «Хмельницькобленерго» працює п’ять спеціалістів. У середньому один фахівець обслуговує 100 тисяч мешканців області. Це – досить складно, та й сама робота – не з простих.
 Працювати з людьми це – лише півсправи. Окрім цього, потрібно знати законодавство, і не просто знати, а «тримати руку на пульсі», коли воно змінюється чи оновлюється.

 Інформаційно-консультаційний центр АТ «Хмельницькобленерго» — не відокремлена частинка Товариства. Він не працює сам по собі, а тісно контактує з іншими структурними підрозділами компанії.

 При інформаційно-консультаційному центрі АТ «Хмельницькобленерго» діє спеціальна комісія. Вона розглядає найскладніші ситуації, що складаються. Її спеціалісти опрацьовують скарги з найвіддаленіших куточків області та навіть виїжджають на місця.

 Фахівці інформаційно-консультаційного центру АТ «Хмельницькобленерго» безкоштовно інформують населення та надають всебічні консультації. Частіше всього споживачів турбують питання, що стосуються якості розподілу електричної енергії.
 Це – лише одне поширене питання з багатьох. Ще одне – перерахунок обсягу спожитої електричної енергії.

Така ситуація може скластися, якщо споживач, з певної причини, не подав показники лічильника у встановлений термін – два останніх дні розрахункового місяця та три наступного за розрахунковим. Тоді компанія розраховує обсяг спожитої електроенергії за середньодобовим споживанням. А вже ці дві цифри – Товариства та споживача — можуть відрізнятися.
 Аби не було непорозумінь, енергетики краю закликають людей подавати покази лічильників вчасно. Зробити це можна кількома способами. Найзручніші – через смс-повідомлення та «Особистий кабінет» споживача електроенергії. А ще у «Хмельницькобленерго» наголошують: віднедавна інформаційно-консультаційний центр оновили і тепер він – за новою адресою.

 До спеціалістів інформаційно-консультаційного центру АТ «Хмельницькобленерго» потрібно звертатися з письмовою заявою. На неї вони дають також письмову відповідь. Про випадки крадіжок електроенергії або електрообладнання та інші негативні факти можна повідомити анонімно за телефоном (0382) 69-53-49.

ПЦ «Ексклюзив»

Наверх