Стандарти якості надання послуг

Нормативні вимоги

Загальні та гарантовані стандарти якості надання послуг, процедура надання та розміри компенсацій споживачам за недотримання гарантованих стандартів визначені Постановою НКРЕКП «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання» № 375 від 12.06.2018 р. (зі змінами та доповненнями).

Показники якості надання послуг ОСР

Розмір компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР

Порядок надання компенсації споживачам за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання


Форми заяв

Форма заяви про надання компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання

Форма заяви про відшкодування збитків внаслідок недотримання показників якості електропостачання

Звертаємо увагу, що при здійсненні виплати компенсації/відшкодування споживачам, АТ «Хмельницькобленерго» буде вживати всіх заходів з метою виконання норм чинного законодавства України, в т.ч. по відношенню до споживачів/замовників, зокрема, в частині дотримання вимог податкового законодавства.

Процедура розгляду звернень/скарг/претензій наведена у відповідному розділі.


Звіти

Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг:

Звіт за результатами проведення моніторингу якості електричної енергії в системі розподілу АТ «Хмельницькобленерго» (доступ закрито згідно з постановою НКРЕКП №349 від 26.03.2022 року):

  • за 2023 рік (.pdf)
  • за 2022 рік (.pdf)
  • за 2021 рік (.pdf)

Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії АТ «Хмельницькобленерго»:

Звіт про звернення та скарги користувачів (споживачів):

Наверх