06 Січ 2017
3237

Звітність щодо розгляду звернень громадян за 2017 рік

Протягом грудня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 268 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
  • реєстрація в “Особистому кабінеті для юридичних споживачів”
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом листопада 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 400 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
  • реєстрація в “Особистому кабінеті для юридичних споживачів”
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом жовтня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто  313 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
  • реєстрація в “Особистому кабінеті для юридичних споживачів”;
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом вересня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 210 звернень від споживачів електричної енергії. Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
  • реєстрація в “Особистому кабінеті для юридичних споживачів”
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом серпня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто  284 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
  • реєстрація в “Особистому кабінеті для юридичних споживачів”
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом липня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто  356 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
  • реєстрація в “Особистому кабінеті для юридичних споживачів”
  • надання іншої довідкової інформації. 

Протягом червня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 248 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
  • реєстрація в “Особистому кабінеті для юридичних споживачів”
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом травня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 234 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
  • реєстрація в “Особистому кабінеті для юридичних споживачів”
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом квітня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 245 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом березня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 231 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом лютого 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 284 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом січня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 254 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
  • надання іншої довідкової інформації.

 

Начальник Інформаційно-консультаційного центру 
ПАТ „Хмельницькобленерго” С. Ірхін

Наверх