16 Тра 2022
822

Сповіщення про відключення – прості налаштування для отримання

Шановні споживачі!

Донедавна у споживачів електричної енергії було лише два варіанти налаштувати отримання сповіщень про відключення:

  • шляхом заповнення форми зворотного зв`язку із зазначенням обраного каналу комунікації;
  • підтвердження свого бажання отримувати сповіщення про відключення під час телефонного дзвінка до Кол-центру Товариства. 

Відтепер споживачі можуть самостійно налаштувати канал комунікації для отримання сповіщень. Для цього необхідно зайти в свій «Особистий кабінет споживача енергоресурсів» та в розділі «Комунікації» ввести поштову скриньку або номер телефону для сповіщень. Новація стосується всіх споживачів (побутових, непобутових).

Будьте в курсі запланованих робіт та причин відсутності електричної енергії.

Ми дбаємо про ваш інформаційний комфорт!

Відділ зв’язків із громадськістю

Наверх