Налаштувати отримання email сповіщень про відключення дійсно просто, це може зробити кожен користувач смартфону та електронної пошти. Функція реалізована в «Особистому кабінеті споживача електроенергії». Достатньо зайти у кабінет та на сторінці «Відключення» внести адресу електронної поштової скриньки, підтвердити її.
Повідомлення про планові роботи будуть надходити на вказану поштову скриньку за п’ять днів до проведення робіт або одразу, як подію про роботу зареєструють.
Про аварійні відключення, в тому числі запроваджені графіки аварійних, погодинних відключень – одразу після підтвердження аварійного відключення.
Також нагадаємо, що побутові споживачі (населення) на сторінці «Відключення» «Особистого кабінета споживача електроенергії» можуть дізнатися черги згідно з графіками погодинних та аварійних відключень, перевірити наявність зареєстрованих подій про відключення та очікуваний час відновлення розподілу електроенергії.
До речі, функціонал залогінювання в Особистому кабінеті оптимізовано, тепер клієнти АТ «Хмельницькобленерго» для реєстрації та входу в кабінет можуть користуватися своїми акаунтами Facebook та Google.
Відділ зв’язків з громадськістю