18 Гру 2025
229

«Хмельницькобленерго» продовжує розвивати сервіс «єдине вікно»

АТ «Хмельницькобленерго» продовжує розвивати сервіс «єдине вікно», завдання якого – допомогти вирішити потреби клієнтів без черг та повторних візитів. То ж тепер клієнти Товариства можуть звертатися щодо отримання послуг комерційного обліку або приєднання до електромереж, не залежно від місця проживання, у будь-яке зручне для себе відділення або ж взаємодіяти з АТ «Хмельницькобленерго» онлайн.

«Запровадили цей сервіс та підхід майже рік тому. За цей час ми відпрацювали недоліки, оптимізували процеси, спростили певні процедури, аби клієнтам дійсно було зручно звернутися і отримати послугу. В Особистому кабінеті Замовника наші клієнти можуть повністю контролювати процес надання послуги та здійснювати необхідні оплати, отримувати документи. Це дуже зручно», –  повідомив технічний директор АТ «Хмельницькобленерго» Олег Івасик.

За неповний рік, тобто 11 місяців, фахівцями Товариства видано більше 3 000 технічних умов, опрацьовано 48 960 заяв на послуги комерційного обліку. Найчастіше клієнти звертаються щодо укладення та переоформлення договору, видачі паспорту точки комерційного обліку, параметризації лічильників, їх розпломбування та пломбування. Попри те, що досить багато споживачів все ще звертається особисто за отриманням послуги, в Товаристві переконані, що поступово така взаємодія все більше відбуватиметься онлайн за допомогою Особистого кабінету Замовника.

Підхід «єдиного вікна» однаково працює для усіх клієнтів, в тому числі побутових і непобутових споживачів.

Технічний директор АТ «Хмельницькобленерго» Олег Івасик також наголосив, що для Товариства велике значення має рівень задоволеності клієнтів, тому після надання послуг фахівці обов’язково аналізують відгуки клієнтів та опрацьовують зауваження. Адже це обов’язкова складова якісних послуг та їх розвитку.

АТ «Хмельницькобленерго» і надалі планує розширювати функціонал онлайн сервісів, щоб зробити процес взаємодії споживачів із Товариством максимально доступним, простим та комфортним.

Відділ зв’язків з громадськістю

Наверх