Електронні технології для потреб системи управління якістю

За ініціативи відділу управління якістю,  у 2012 році було розпочато роботу зі створення модулю «Анкетування» на корпоративному порталіhttp://www.oblenergo.km.ua/portal/.    Нагадаю, що на початку кожного року відділ управління якістю розробляє «Програму навчання персоналу Товариства з питань СУЯ».  Згідно цієї програми представники з якості щоквартально проводять навчання працівникам своїх підрозділів з питань удосконалення системи управління якістю. Програма включає в себе щоквартально 3-4 теми для опрацювання загальною тривалістю 2 – 3 години. Кожна тема розбивається на 5 – 8 розділів з детальним викладенням питань, які потрібно розкрити під час навчання. Матеріалами для підготовки є методики системи управління якістю, процесного менеджменту та література з питань європейської моделі досконалості EFQM. 

Модуль «Анкетування» був створений з метою он-лайн перевірки засвоєних знань працівниками відповідно до програми навчання. Під час першого проходження анкетування працівник реєструється на порталі і після проходження анкетування може бачити свої результати. Працівниками відділу управління якістю було розроблено більше 100 питань, які стосувались тем зазначених в «Програмі навчання персоналу Товариства з питань СУЯ».  Під час проходження анкетування працівником, модуль «Анкетування» в автоматичному режимі формує 10 запитань в довільному порядку. Відповідно кожний працівник отримує унікальну, неповторювану анкету, що сприяє кращій перевірці знань і унеможливлює копіювання результатів анкетування своїх співробітників.  Встановлено також інтервал часу  в 15 хвилин для проходження анкетування. Відповідно до розпорядження було розроблено графіки поквартального проходження анкетування інженерно-технічними працівниками Товариства. Адміністратором модулю призначено інженера ІІІ категорії ВУЯ Степанцова В.В. За результатами проведеного анкетування щоквартально готується «Аналітичний звіт по результатам он-лайн анкетування працівників товариства в межах внутрішнього моніторингу, проведеного в ПАТ "Хмельницькобленерго" який надається генеральному директору.  Відповідно до отриманих результатів вживаються коригувальні дії для покращення процессу навчання та ознайомлення працівників товариства з питань функціонування системи управління якістю в тих підрозділах, які показали низькі результати засвоєних знань. Працівники ВУЯ розробляють та впроваджують запобіжні дії, які  будуть сприяти кращому засвоєнню знань, та відповідно практичному використанню принципів управління якістю в роботі структурних підрозділів товариства.  

В найближчих планах відділу управління якістю розробка та впровадження на корпоративному порталі Товариства модулю для самонавчання працівників товариства з питань системи управління якістю. В данному модулі буде викладена інформація про переваги, які надає впроваджена та сертифікована СУЯ,   осторію виникнення та розвитку стандартів СУЯ, принципи загального управлінння якістю, нормативна база Товариства з питань СУЯ та методики СУЯ.  Матеріали готуються і будуть представлені у форматі мультимедійної презентації, що зробить навчання цікавим, корисним та приємним.   

 
Начальник ВУЯ,
Герасимчук В.М.
Наверх