15 Вер 2025
51

АТ «Хмельницькобленерго» спростило процес подання заявок про відсутність електроенергії

В голосовому меню самообслуговування реалізовано нову функцію – подання заявки про відсутність електроенергії. Відтепер не потрібно очікувати з’єднання з оператором Кол-центру, повідомити про відсутність електроенергії в оселі можна одразу в голосовому меню самообслуговування.

Щоб подати заявку, телефонуючи до Кол-центру, потрібно обрати пункт № 1 «Відсутня електроенергія» в меню самообслуговування та слідувати рекомендаціям.

Так процес подання та опрацювання заявок відбувається значно швидше, адже інформація про відсутність електроенергії одразу потрапляє у систему для розгляду оперативним персоналом.

Спрацьовує ця функція при дзвінках на усі номери телефонів Кол-центру:

  • 067 250 50 62
  • 066 650 50 62
  • 0 800 50 50 62
  • (0382) 75 52 00
  • 067 010 50 62*
  • 050 010 50 62*

* номери призначені виключно для вирішення питань відсутності електричної енергії, настання аварійної ситуації тощо.

До слова, в голосовому меню самообслуговування клієнти також можуть:

  • передавати показники;
  • ознайомитися з графіком роботи Товариства, правилами розгляду скарг та спорів, способами подання документів на приєднання до електромереж Товариства.

Разом з тим, нагадуємо і про чат-боти АТ «Хмельницькобленерго» у Viber та Telegram. З їх допомогою можна також подати заявку про відсутність електроенергії, передати показники, а ще перевірити наявність зареєстрованих відключень або ж дізнатися чергу згідно з Графіком погодинних відключень.

Відділ зв’язків з громадськістю

Наверх