В голосовому меню самообслуговування реалізовано нову функцію – подання заявки про відсутність електроенергії. Відтепер не потрібно очікувати з’єднання з оператором Кол-центру, повідомити про відсутність електроенергії в оселі можна одразу в голосовому меню самообслуговування.
Щоб подати заявку, телефонуючи до Кол-центру, потрібно обрати пункт № 1 «Відсутня електроенергія» в меню самообслуговування та слідувати рекомендаціям.
Так процес подання та опрацювання заявок відбувається значно швидше, адже інформація про відсутність електроенергії одразу потрапляє у систему для розгляду оперативним персоналом.
Спрацьовує ця функція при дзвінках на усі номери телефонів Кол-центру:
- 067 250 50 62
- 066 650 50 62
- 0 800 50 50 62
- (0382) 75 52 00
- 067 010 50 62*
- 050 010 50 62*
* номери призначені виключно для вирішення питань відсутності електричної енергії, настання аварійної ситуації тощо.
До слова, в голосовому меню самообслуговування клієнти також можуть:
- передавати показники;
- ознайомитися з графіком роботи Товариства, правилами розгляду скарг та спорів, способами подання документів на приєднання до електромереж Товариства.
Разом з тим, нагадуємо і про чат-боти АТ «Хмельницькобленерго» у Viber та Telegram. З їх допомогою можна також подати заявку про відсутність електроенергії, передати показники, а ще перевірити наявність зареєстрованих відключень або ж дізнатися чергу згідно з Графіком погодинних відключень.
Відділ зв’язків з громадськістю