08 Лют 2024
77

Звітність щодо розгляду звернень громадян за 2024 рік

Інформаційно-консультаційний центр надає консультації та роз’яснення заявникам, які звернулись до ІКЦ та є споживачами електричної енергії або мають намір ними стати, з питань щодо: 

  • проведення заміни приладів обліку електричної енергії в населення та їх технічної перевірки і експертизи;
  • розрахунків за спожиту електричну енергію, застосування тарифів;
  • отримання, узгодження та виконання технічних умов приєднання до електричних мереж нових або реконструйованих електроустановок;
  • проведення проектних, будівельно-монтажних та налагоджувальних робіт, пов'язаних з виконанням технічних умов;
  • уведення в експлуатацію новозбудованих електроустановок;
  • тимчасового користування електричною енергією;
  • переоформлення договору про надання послуг з розподілу електричної енергії при зміні власника;
  • переходу на розрахунки за тарифом диференційованим за періодами часу;
  • установлення, ремонту або заміни приладів обліку;
  • технічного стану електромереж;
  • надійності та якості електропостачання;
  • скарг на роботу персоналу Компанії;
  • відновлення електропостачання після відключення електроустановок споживача у зв'язку з несплатою заборгованості за спожиту електроенергію;
  • інші інформаційні запити.

Протягом березня 2024 року надійшо та було розглянуто 237 звернення.

Протягом лютого 2024 року надійшо та було розглянуто 244 звернення.

Протягом січня 2024 року надійшло та  було розглянуто 362 звернення.

Наверх