Звітність щодо розгляду звернень громадян за 2016 рік

Протягом грудня 2016 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 222 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
- надання іншої довідкової інформації. 


Протягом листопада 2016 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 250 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
- надання іншої довідкової інформації.


Протягом жовтня 2016 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 184 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
- надання іншої довідкової інформації.


Протягом вересня 2016 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто  175 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
- надання іншої довідкової інформації.


Протягом серпня 2016 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто  166 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
- надання іншої довідкової інформації. 


Протягом липня 2016 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 151 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо реєстрації, внесення показів, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
- процес переходу побутових споживачів на прямі розрахунки із ПАТ “Хмельницькобленерго”;
- надання іншої довідкової інформації.


Протягом червня 2016 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто  119 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- відключення та повторне підключення електричної енергії;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- інформація щодо переоформлення договору користування електричною енергією;
- роз'яснення щодо реєстрації в “Особистому кабінеті” на Weв-сервісі побутового споживача;
- процес переходу побутових споживачів на прямі розрахунки із ПАТ “Хмельницькобленерго”;
- надання іншої довідкової інформації. 


Протягом травня 2016 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто  126 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- тарифи на електричну енергію для юридичних споживачів;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- інформація щодо переоформлення договору користування електричною енергією;
- роз'яснення щодо реєстрації в “Особистому кабінеті” на Weв-сервісі побутового споживача;
- процес переходу побутових споживачів на прямі розрахунки із ПАТ “Хмельницькобленерго”;
- надання іншої довідкової інформації.


Протягом квітня 2016 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто  138 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- нові тарифи на електричну енергію;
- питання щодо оплати та розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- питання щодо норм пільгового споживання;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- інформація щодо переоформлення договору на постачання електроенергії;
- роз'яснення щодо реєстрації в “Особистому кабінеті” на Weв-сервісі побутового споживача;
- надання іншої довідкової інформації.


Протягом березня 2016 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто  158 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- нові тарифи на електричну енергію;
- питання щодо оплати та розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- питання щодо норм пільгового споживання;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- інформація щодо переоформлення договору на постачання електроенергії;
- роз'яснення щодо реєстрації в “Особистому кабінеті” на Weв-сервісі побутового споживача;
- надання іншої довідкової інформації.


Протягом лютого 2016 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 143 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- нові тарифи на електричну енергію;
- питання щодо оплати та розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- питання щодо норм пільгового споживання;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- інформація щодо переоформлення договору на постачання електроенергії;
- збільшення потужності та приєднання до мережі;
- роз'яснення щодо відключення про несплату;
- порядок реєстрації на порталі;
- роз'яснення щодо реєстрації в “Особистому кабінеті” на Weв-сервісі побутового споживача;
- надання іншої довідкової інформації.


Протягом січня 2016 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто  105 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- тарифи на електричну енергію;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- інформація щодо переоформлення договору на постачання електроенергії;
- роз'яснення щодо відключення про несплату;
- питання щодо оплати та розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- збільшення потужності та приєднання до мережі;
- питання щодо норм пільгового споживання;
- порядок реєстрації на порталі;
- роз'яснення щодо реєстрації в “Особистому кабінеті” на Weв-сервісі        побутового споживача;
- надання іншої довідкової інформації.

 

Начальник Інформаційно-консультаційного центру 
ПАТ „Хмельницькобленерго” С. Ірхін

Наверх