Звітність щодо розгляду звернень громадян за 2015 рік

Протягом грудня 2015 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто  129 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- тарифи на електричну енергію;
-  перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
-  переоформлення договору на постачання електроенергії;
-  питання щодо оплати та розрахунків за електричну енергію;
-  роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
-  збільшення потужності;
-  питання щодо норм пільгового споживання;
-  порядок реєстрації на порталі;
- роз'яснення щодо реєстрації в “Особистому кабінеті” на Weв-сервісі побутового споживача.

Протягом листопада 2015 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто  114 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- тарифи на електричну енергію;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- переоформлення договору на постачання електроенергії;
- питання щодо оплати та розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- збільшення потужності;
- питання щодо норм пільгового споживання;
- порядок реєстрації на порталі;
- роз'яснення щодо реєстрації в “Особистому кабінеті” на Weв-сервісі побутового споживача.

Протягом жовтня 2015 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто  116 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- тарифи на електричну енергію;
- збільшення потужності;
- переоформлення договору на постачання електроенергії;
- питання щодо оплати та розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- питання щодо норм пільгового споживання;
- порядок реєстрації на порталі;
- роз'яснення щодо реєстрації в “Особистому кабінеті” на Weв-сервісі побутового споживача;
- порядок передачі на баланс ПАТ   “Хмельницькобленерго” ПЛ та ТП Садово-городніх (дачних) товариств.

Протягом вересеня 2015 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто  127 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- тарифи на електричну енергію з 1 вересня 2015 року;
- переоформлення договору на постачання електроенергії;
- питання щодо оплати та розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- порядок передачі на баланс ПАТ “Хмельницькобленерго” ПЛ та ТП Садово-городніх (дачних) товариств;
- порядок реєстрації на порталі;
- роз'яснення щодо реєстрації в “Особистому кабінеті” на Weв-сервісі побутового споживача.

Протягом серпня 2015 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто  128  звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- тарифи на електричну енергію з 1 вересня 2015 року;
- переоформлення договору на постачання електроенергії;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- порядок реєстрації на порталі;
- роз'яснення щодо реєстрації в “Особистому кабінеті” на Weв-сервісі побутового споживача.

Протягом липня 2015 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто  142  звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
-  переоформлення договору на постачання електроенергії;
-  питання щодо розрахунків за електричну енергію;
-  роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
-  перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
-  порядок реєстрації на порталі;
- роз'яснення щодо реєстрації в “Особистому кабінеті” на Weв-сервісі        побутового споживача;
-  порядок передачі на баланс ПАТ   “Хмельницькобленерго” ПЛ та ТП Садово-городніх (дачних) товариств;
-  перелік необхідних умов для збільшення величини потужності.

Протягом червня 2015 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто  137  звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- переоформлення договору на постачання електроенергії;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- порядок реєстрації на порталі;
- роз'яснення щодо реєстрації в “Особистому кабінеті” на Weв-сервісі побутового споживача;
- порядок передачі на баланс ПА “Хмельницькобленерго” ПЛ та ТП Садово-городніх (дачних) товариств;
- перелік необхідних умов для збільшення величини потужності.

Протягом травня 2015 року до Інформаційно­консультаційного центру надійшло та було розглянуто 107 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
­
-  переоформлення договору на постачання електроенергії;
­
-  питання щодо розрахунків за електричну енергію;
­
-  перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
­
-  порядок реєстрації на порталі;
­
-  роз'яснення щодо реєстрації в “Особистому кабінеті” на Weв­сервісі побутового споживача;
­
-  збільшення потужності.

Протягом квітня 2015 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 164 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
-  нові тарифи на електроенергію, що вступають в дію з 01.04.2015 року;
-  терміни оплати за спожиту електричну енергію в березні 2015 року;
-  перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
-  порядок реєстрації на порталі;
-  роз'яснення щодо реєстрації в “Особистому кабінеті” на Weв-сервісі побутового споживача;
-  збільшення потужності.

Протягом березня 2015 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 130 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
-  нові тарифи на електроенергію, що вступають в дію з 01.04.2015 року;
-  терміни оплати за спожиту електричну енергію в березні 2015 року;
-  перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
-  порядок реєстрації на порталі;
-  роз'яснення щодо реєстрації в “Особистому кабінеті” на Weв-сервісі побутового споживача;
-  збільшення потужності.

Протягом лютого 2015 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 100 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- встановлення сонячних батарей, зелені тарифи;
- нові тарифи на електроенергію;
- порядок реєстрації на порталі;
- оплата через інтернет;
- встановлення електроопалення та тарифи по зонному обліку;
- роз'яснення щодо реєстрації в “Особистому кабінеті” на Weв-сервісі побутового споживача;
- перехід на зонний облік;
- збільшення потужності.

Протягом січня 2015 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 80 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
 - встановлення сонячних батарей, зелені тарифи;
 - тарифи на електроенергію;
 - порядок реєстрації на порталі;
 - встановлення електроопалення та тарифи по зонному обліку;
 - передача показів та перевірка оплати через сайт;
 - перехід на зонний облік.


Начальник Інформаційно-консультаційного центру 
ПАТ „Хмельницькобленерго” С. Ірхін
Наверх