Звітність щодо розгляду звернень громадян за 2014 рік

Протягом грудня 2014 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 206 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
  - графіки аварійних відключень з детальним уточненням  вулиць та годин відключення;
  - встановлення сонячних батарей;
  - тарифи на електроенергію;
  - порядок реєстрації на порталі;
  - встановлення електроопалення та тарифи;
  - передача показів та перевірка оплати через сайт;
  - перехід на зонний облік;
  - планові відключення електроенергії по місту та області в зв'язку з дефіцитом палива.

 



Протягом листопада 2014 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 95 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
-  тарифи на електроенергію;
- порядок реєстрації на порталі;
-  встановлення електроопалення;
-  передача показів та перевірка оплати через сайт;
-  перехід на зонний облік;
-  графіки планових відключень електроенергії по місту та області в зв'язку з дефіцитом палива.

 



Впродовж жовтня 2014 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 95 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
-  тарифи на електроенергію;
- оплата за спожиту електричну енергію;
-  переоформлення нового споживача та ціна за послугу;
-  передача показів та перевірка оплати через сайт;
-  перехід на багатотарифний облік;
-  графіки планових відключень електроенергії по місту та області в зв'язку з дефіцитом палива.

 



Впродовж вересня  2014 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 98 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
-  тарифи на електроенергію;
- оплата за спожиту електричну енергію;
-  переоформлення нового споживача та ціна за послугу;
-  передача показів та перевірка оплати через сайт;
-  графіки планових відключень електроенергії по місту та області в зв'язку з дефіцитом палива;
-  встановлення електроопалення та тарифи на нього.

 



В серпні 2014 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 79 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
-  тарифи на електроенергію;
- оплата за спожиту електричну енергію;
-  встановлення електроопалення;
-  перехід на багатотарифний облік;
-  передача показів та перевірка оплати через сайт.

 



Протягом липня 2014 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 84 звернення від споживачів.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- оплата за спожиту електричну енергію через інтернет;
- переоформлення нового споживача та ціна за послугу;
- ціна та перелік документів для виготовлення технічної документації;
- зміна тарифів;
- перехід на електричне опалення та багатозонний облік.

 



В червні 2014 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 73 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- тарифи на електроенергію;
- оплата за спожиту електричну енергію;
- переоформлення нового споживача та ціна за послугу;
- передача показів та перевірка оплати через сайт.

 



На протязі травня 2014 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 66 звернень від споживачів.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- оплата за спожиту електричну енергію;
- переоформлення нового споживача та ціна за послугу;
- ціна та перелік документів для виготовлення технічної документації;
- зміна тарифів.



Начальник Інформаційно-консультаційного центру 
ПАТ „Хмельницькобленерго” С. Ірхін

Наверх